Belajar Seo

Belajar Seo

Testimoni Adira Asuransi Kendaraan Terbaik Indonesia

 On Selasa, 29 November 2011  

 Testimoni Adira Asuransi Kendaraan Terbaik Indonesia
Saya mewakili pihak pengurusan salah satu dealer kereta di Kuala Lumpur, pada awalnya merasa kurang yakin dengan autocillin kerana masih merupakan insurans kereta baru. Tetapi setelah saya mencuba dan mendapatkan perkhidmatan yang sangat memuaskan, saya yakin untuk menjadikan autocillin sebagai insurans yang menjamin kereta-kereta operasi serta kereta-kereta customer kami. Secara prbadi saya juga telah mendapatkan perkhidmatan yang sangat memuaskan. Kerana pada saat kereta peribadi saya yang diasuransikan di autocillin hilang, saya hanya tinggal menghubungi pihak autocillin. Setelah saya melengkapkan dokumen-dokumen yang diperlukan, hanya selang lebih kurang satu minggu saya sudah mendapatkan penggantian dari autocillin.
(Lili M Kurnia, Kuala Lumpur)

 Saya baru mengikut sertakan kereta saya di dalam insurans + / - 2 minggu, kemudian berlaku kemalangan di mana spion kereta saya pecah. Proses tuntutan kepada pihak autocillin tidak berbelit-belit serta cepat dan disokong oleh pegawai yang begitu ramah. Akhirnya tuntutan pun dapat dilakukan dalam tempoh yang cepat.
(I Ketut Bobby Hendrawan, Kuala Lumpur)

Selama menjadi pelanggan autocillin, saya merasa puas hati dengan perkhidmatan yang diberikan. Walaupun saya sudah tuntutan untuk yang ketiga kali, saya terus dilayan dengan sabar oleh anggota autocillin.
(Desak Agung H., Kuala Lumpur)

Waktu itu saya sedang tugas di Jawa Tengah, dan ditelefon isteri bahawa dia dilanggar di pertigaan Ngagel berhampiran Bilka. Walaupun salah, penabrak tetap degil dan berusaha untuk menakutkan isteri dan anak perempuan saya. Pada masa itu kira-kira pukul 19.00, dan proses sudah masuk ke tahap laporan di pos polis, saya menghubungi Bpk. Leo dari autocillin, yang kemudian menghubungi anggota autocillin di lapangan supaya terus datang ke pos polis. Setelah itu personil autocillin datang dan membantu menyelesaikan semua masalah dengan tuntas, baik dengan pihak penabrak dan polis. Respon cepat, tidak memandang masa, bila-bila masa di mana pun, kami terus menghargai perkhidmatan daripada autocillin.
(Soeino Sutharia, Kuala Lumpur)

"... Tidak perlu bimbang semasa menunggu!"
"Waktu saya butuh derek, autocillin selalu meng-update ketika dalam perjalanan menuju lokasi saya. Jadi ... Ngga perlu bimbang sewaktu menunggu!"
(Hilbram Dunar, Presenter / MC)

"... Memberikan nilai yang lebih tinggi untuk Syarikat"
"Bangga deh saat mengesyorkan autocillin ke Pelanggan ... saat mereka merasa puas tuntutan di autocillin, saya juga yang kena 'puasnya' mereka"
(Sonny, Dealer)
Testimoni Adira Asuransi Kendaraan Terbaik Indonesia 4.5 5 Unknown Selasa, 29 November 2011  Testimoni Adira Asuransi Kendaraan Terbaik Indonesia Saya mewakili pihak pengurusan salah satu dealer kereta di Kuala Lumpur, pada awalnya...


Tidak ada komentar:

Posting Komentar